Pagina's

donderdag 2 augustus 2012

Winnaar uitdaging 125 Elke kaart een feestje


Ik val deze week met mijn neus in de boter. Ik heb de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje, kleurenchallenge met als optie pensioen gewonnen!! Daarbij heb ik deze mooie set met metallic flexmarkers gewonnen. Als dat geen super prijs is. Ik ben er echt super blij mee.
Dit maakt het kaarten maken natuurlijk nog leuker.

Ook zie ik dat ik 2 nieuwe volgers heb: groovy grommit en angelwhispers. Welkom en leuk dat jullie volger geworden zijn.

groetjes Fenneke

2 opmerkingen:

  1. Meis ik had het al gezien, top zeg voor je. Je maakt dan ook geweldige kaartjes, helemaal verdiend. Geniet van je nieuwe flexmarkers.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fenneke had het nog niet gezien dat ik derde was geworden, dank je wel voor het melden. Geinig dat wij in een week een paar keer in de prijzen zijn gevallen. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen