Pagina's

dinsdag 28 augustus 2012

Vintage kaart poging 2

Oeps mijn kaartje voldeed niet aan de eisen van de challenge, daarom heb ik hem maar een beetje aangepast, maar ik weet niet of deze kaart dan alsnog mee mag doen. Dus heb ik maar gewoon nog een vintage kaart gemaakt. Al het papier is wederom van Marianne Design, net als de swirls en bloemenstans. Dit keer heb ik plaatjes van het vintage knipvel van Marianne Design gebruikt ; )
Hier de link van deze uitdaging.

Dit is de nieuwe kaart:

 
close-up:
 
 
En dit is mijn aangepaste kaart:
 

 
 
Veel liefs Fenneke
 

9 opmerkingen:

  1. Je nieuwe kaart is helemaal goed hoor! En ook erg mooi!

    Bedankt voor het meedoenmet de challenge!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super lief kaartje
    nu is het een goede kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend !!!

    Leuk dat je meedoet,

    Mieke, MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat je kaart werd afgekeurd Fenneke en hij was zo ontzettend mooi, maar dit is net zo een plaatje dus dat scheelt, heb je toch maar mooi 2 kaarten gemaakt. Ik vind ze allebei super. Had je eigenlijk trouwens ooit mijn mailtje ontvangen van waar ik woon aan de Amstel, dat vroeg ik me even af, ik woon in Uithoorn, maar de Amstel is natuurlijk best groot dus zal wel heel toevallig zijn als jij daar ook woont hahaha.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Fenneke wat een prachtige kaart heb je nu gemaakt. Super dat je alsnog een nieuwe kaart hebt gemaakt.
    Leuk dat je aan onze challenge meedoet hoor

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met MD challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed zeg dat je 'm aangepast hebt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart en geweldig dat je het zo sportief hebt opgevat Fenneke.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van MD

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen