Pagina's

zondag 26 augustus 2012

Challenge #61 Vintage Easelkaart

En nog een kaartje, is de laatste voor vandaag.
Bij Marianne Design hebben ze een uitdaging lopen voor een vintage easelkaart. Nou is vintage niet echt mijn ding, want ik hou meer van vrolijke en felle kleuren, maar ik heb laatst zo'n mooi papierblokje van Marianne Design gekocht met vintage muziekpapier dat ik toch een poging wil wagen. Want bij deze uitdaging moet je zoveel mogelijk Marianne Design spullen gebruiken, nou al het papier is van haar en ik heb haar swirl- en bloemenstansen gebruikt.
En dit is het resultaat:

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je toch dingen probeert die je niet helemaal liggen. En dan kun je verbaasd zijn over het resultaat.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het mag dan niet jouw ding zijn, maar hij is werkelijk schitterend geworden Fenneke, ik vind hem super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fenneke

    Je hebt een prachtige kaart gemaakt ondanks dat vintage niet je stijl is. Helaas zal hij toch worden verwijderd. Je hebt namelijk geen plaatje van Marianne Design gebruikt. Dat is toch echt onze belangrijkste regel. Lees nog maar eens goed de voorwaarden voor deelname.
    We moeten streng zijn.
    Sorry

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen