Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

Dutch card lovers

Op mijn werk heb ik beloofd om dit jaar voor iedereen een kaartje voor zijn of haar verjaardag te maken. Binnenkort is mijn baas jarig en een mannenkaart blijf ik toch echt heel lastig vinden om te maken. Bij de Dutch card lovers hebben ze een uitdaging met als thema cijfers/getallen. En aangezien ik heel leuk papier met allemaal cijfers heb en dat ook voor een man kan, heb ik deze kaart gemaakt:



Kon ik meteen mijn embosstans met getallen gebruiken.
Het is niet mijn beste kaartje, maar hij moet het er maar mee doen.


5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje hoor mooi die embossingfolder. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, ik ben helemaal weg van je mooie embosmal.:))
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die is leuk! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje voor je baas! Leuk die combi van papier. Dank je wel dat je weer meedoet Fenneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart, bedankt voor je bijdrage aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen