Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

Nederlandse kaarten uitdaging / De Gelderhorst

Een productief dagje vandaag, haha. Bij de Nederlandse kaarten uitdaging hebben ze een uitdaging met een schets + het thema vakantie. En ik heb laatst een hele leuke set met stempels gekocht die ik daarvoor goed kon gebruiken. Ben erg blij met deze stempels, dus er komen nog wel meer kaarten mee.



Leuk is dat embellishment he.
Met deze kaart ben ik wel heel blij.
 
Ook wil ik met deze kaart meedoen bij de ScrapKaartChallenge.
challenge 3 De Gelderhorst - wat JIJ wil.
Als je tijd hebt, klik even op de link. De kaarten worden gebruikt voor een goed doel, en daar doe ik graag aan mee.


8 opmerkingen:

  1. Die is leuk Fenneke !!

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb net ook een kaartje zitten maken voor het doventehuis, ik hou van dat soort acties. Jouw kaart is weer prachtig gemaakt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gemaakt Fenneke, de stempels zijn super geschikt voor het thema., Bedankt voor het meedoen nms. NKU en SKC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave stempels! je hebt er een heel leuk geheel van gemaakt Fenneke:0)
    Bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je van de sketch gemaakt, heel mooi gedaan en origineel. Leuk dat je weer meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoihoi!
    Leuke kaart is het geworden, heb hem inmiddels ontvangen :-) Leuk ook zo'n echte schelp erop!

    Bedankt voor jouw deelname bij ScrapKaartChallenge!
    Groetjes,
    ANouk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je met je kaartje meedoet met onze challenge Fenneke!
    Groetjes hennie DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen