Pagina's

woensdag 29 augustus 2012

TOMIC at the beach

Op The Official Magnolia Lovers Inspiration Challenge blog hebben ze een mooie uitdaging:

At the beach
We asked you to use a beach themed Magnolia Stamp, a shell (can be a stamp, decoration, shape) and this Magnolia Ink Cover as Inspiration ..
 
Het is misschien niet zo orgineel om dezelfde stempel te gebruiken, maar ik heb niet echt een andere passende stempel/afdrukje. En het is natuurlijk ook wel een leuke. Ik heb het blauw terug laten komen in mijn kaart. Ik vind het zeepaardje helemaal geweldig, wat dat betreft ben ik echt een meisje van 4 ; ) en natuurlijk wat schelpjes geplakt.
 
 
Fijne avond allemaal
Liefs Fenneke
 

2 opmerkingen:

  1. Zie nu pas dat je ook nog 2 kaartjes hebt geplaatst Fenneke, ik vind ze allebei weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mee doet met ons met de TOMIC, vind je kaart super mooi, veel succes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen