Pagina's

dinsdag 21 augustus 2012

Monthly Challenge #8 Black and White

Na een weekje geen kaartjes gemaakt te hebben er vandaag weer eens lekker voor gaan zitten. Heb nu eindelijk mijn GDT kaartje voor het Forever Friends blog gemaakt, maar die kan ik jullie natuurlijk nog niet laten zien. Ook heb ik een kaartje voor de Black and White challenge gemaakt, ook voor het Forever Friends blog. Die kan ik wel laten zien, dit is hem geworden:


Heb mijn nieuwe bloemenpons en rozetsnijmal gebruikt. Zo leuk vind ik die.Misschien ga ik ook nog de grotere versies daarvan kopen. Maar ja je kan niet alles tegelijk kopen he, dan ga ik failliet haha.

Liefs Fenneke

4 opmerkingen:

  1. Dat is het Fenneke als je alles wilt hebben ben je zeker zo blut,maar het is ook allemaal zo leuk!!!!
    Jij hebt weer een prachtige kaart gemaakt,ik vind het mooi dat zwart/wit,mooie details een super kaart.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou deze is leuk hoor, mooi dat zwart en wit, daar wordt het stijlvol van.
    Wat zijn er veel leuke dingen te koop hè?
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaart geweldig geworden Fenneke en inderdaad er zijn zoveel leuke dingen te koop, dan krijg je toch een beetje van dat hebben, hebben, hebben gevoel, maar als je daaraan toe gaat geven dan kan je inderdaad eerdaags bijna geen brood meer kopen hahaha.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke FF kaart Fenneke...Mooie stansen ook. Leuk dat je ook een FF fan bent, bedankt voor het meedoen bij de maandelijkse FOREVER FRIENDS challenge black and white...
    tot de volgende keer,
    Lieve groetjes van de FF DT Blankina

    BeantwoordenVerwijderen