Pagina's

zondag 21 april 2013

Tilda als vlinder

Vandaag lekker in de weer geweest met kleuren en glitter. Werkelijk overal zat glitter, in mijn haren, kleren en overal in mijn hobbykamer. En natuurlijk gooide ik het potje met glitter ook nog eens om. Dus meteen maar lekker gestofzuigd en gedouched. Dus nu zijn we weer toonbaar.
En dit is mijn resultaat met al dat geglitter:

 
Ik heb de roosjes ook zelf beglitterd, die zijn wel erg leuk geworden.
 
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenges:
 
Cards and scrap: VLINDERS

Marvelous Magnolia: Bling It On

Hobbyhome hobbyartikelen: gebruik een Magnolia stempel en glitter!!!


Hopelijk hebben jullie ook lekker kunnen knutselen het weekend.
Fijne avond nog.
liefs Fenneke

4 opmerkingen:

  1. Het is in ieder geval de moeite waard geweest hahaha overal de glitters want je kaartje is prachtig geworden Fenneke.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende vlinder kaart heb je gemaakt Fenneke.
    Bedankt voor het mee doen bij C&S.
    Groetjes Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card ♥
    Thanks for playing at MM
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen met de challenge op het HH blog, succes!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen