Pagina's

woensdag 24 april 2013

Pocket kaart

Hier mijn beloofde bericht met een kaartje met mijn nieuwe stempels. Ik kon het niet laten om gisteren al meteen mijn nieuwe stempels uit te proberen en in te kleuren. Maar haren kleuren, daar moet ik nog maar even een youtube filmpje voor zoeken. Want dat wil nog niet zo lukken naar mijn zin. Maar wat een leuke stempels zijn het toch he. Ze  moeten niet teveel collecties uitbrengen want dan ga ik failliet hoor. Kan het dan toch niet laten om er een paar te kopen, al had ik met mijzelf afgesproken dat ik toch echt al genoeg Magnolia's heb en niet meer dan 1 per nieuwe collectie mag kopen. Haha nou ja als dat mijn ergste verslaving is.....
Vanochtend mijn kaartje gemaakt, bij Simply Magnolia willen ze een pocket kaart zien. Dat bracht mij op het idee om een klein verhaaltje te vertellen met mijn kaart: de kikker verandert in een heuse prins!

 
en zou ziet het eruit met de pocket eruit:
 
 
 
Kwamen mijn geglitterde roosjes ook nog van pas ;)
Met dit kaartje wil ik ook meedoen aan de challenge van Crea Ine: een SCRAPKAART met een MAGNOLIA.
 
Voor nu allemaal nog een hele fijne dag, en geniet lekker van het zonnetje!
liefs Fenneke
 

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, mooie kleurtjes en die nieuwe stempeltjes zijn zó leuk!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gedaan Fenneke, ziet er helemaal super uit, top meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha Fenneke, magnolias heb je nooit genoeg hoor. Ze zijn ook allemaal zo leuk.
    Hele mooie kaart, leuk hoor van kikker naar prins, super

    Groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Je kaartje is echt super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke "kaart"

    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig Fenneke, leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    XX Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kaart zeg hele leuke kleurtjes, en ja de stempels zijn super mooi ingekleurd, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige pocketkaart en mooi papier!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen