Pagina's

dinsdag 30 april 2013

Rood wit blauw

Hebben jullie allemaal een leuke koninginnedag gehad? Ook naar de tv gekeken gok ik zo. Is toch bijzonder. Daarom vandaag ook een rood wit blauw kaartje gemaakt om in de sfeer te blijven.

 
Met dit kaartje wil ik aan de volgende challenges meedoen:
 
 
 
Ook zag ik dat ik nieuwe volgers erbij heb. Welkom en leuk dat jullie mij volgen. Ben nu op een mooi rond getal, 50 volgers. Dus het wordt weer tijd voor een candy. Zal eens kijken of ik wat moois bij elkaar kan vinden en dan zal ik het op mijn blog zetten. Wordt snel vervolgd....
 
liefs Fenneke
 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zeker genoten vandaag voor de buis, wat was het mooi net zoals jouw kaartje Fenneke, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook erg genoten vandaag, wat een mooie ceremonie zeg! Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable image and gorgeous details for This beautiful card my dear:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke creatie, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen