Pagina's

zondag 2 september 2012

Winnaar en Midweek Magnolias

Hoi allemaal
Ben zo blij, ben gekozen tot Forever Friends Favourite. Heb daarmee een mooie prijs gewonnen: ik mag 3 digi's uitzoeken bij Oak Pond Creations. En ik mag weer gast designer zijn op het Forever Friends blog.
Als het goed is kan ik eerdaags mijn eerste kaartje laten zien dat ik als gast desginer heb gemaakt voor dat blog.

Nu mijn kaartje dat ik vandaag heb gemaakt. Dat is voor het blog van de Midweek Magnolias. De challenge deze week is: What's Cooking?

6 opmerkingen:

  1. Zo Fenneke jij bent een bofkont,maar het kan bijna niet anders je maakt prachtige kaarten die met de cupcake is ook weer schattig,gefeliciteerd hoor
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje.
    volgens mij kan je hem ook bij creapaleis laten mee doen omdat daar het thema eten en drinken is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Fenneke dat je hebt gewonnen, heb even gekeken daar maar het is dan ook een schitterend kaartje in geweldige kleuren, en dan ook nog eens guestdesigner zijn, helemaal top. Meis je verdient het met je mooie creaties. Enne jammer dat de kerstmarkt niet doorgaat anders hadden we mooi samen kunnen gaan staan hahaha. Deze kaart is ook weer helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so very cute Fenneke, Thank you for joining us at Midweek Magnolias.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh what a cute scene. Lovely! Thanks so much for joining us at Midweek Magnolias. Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met het winnen van de challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen