Pagina's

maandag 17 september 2012

Herfst

Tussen het slapen, antibiotica innemen en ontzettende oor en keelpijn door een kaartje gemaakt. Je moet toch wat als afleiding he ;) En ook nog met de laptop in bed andere blogs bekeken, nou daar kan je behoorlijk depressief van worden zeg, wat een super mooie kaarten worden er toch gemaakt zeg. Hoop dat ik ooit ook zulke kaarten kan maken!
Hier mijn kaartje voor het Totally Tilda Challenge blog:

 
en op de volgende foto zie je de tag ook:
 
 
nu wat proberen te eten als dat gaat en weer vroeg naar bedje toe.
Voor jullie allemaal een hele fijne avond gewenst.
liefs Fenneke
 
ps kan iemand mij vertellen wat Tilda in haar mandje heeft? Ik word er echt niet wijs uit ;)
 

5 opmerkingen:

  1. Hé bah nog steeds ziek dus, niet leuk hé Fenneke, beterschap hoor meis. Maar je kaartje is weer super geworden, volgens mij vindt iedereen altijd kaartjes van een ander mooier, het gras is altijd groener bij de buren zeggen ze toch, nou geloof me jouw kaartjes zijn super. En eh wat er volgens in haar mandje zit, ik denk eerlijk gezegd houtblokken, maar weet het niet zeker. Hahaha ik herken dit wel, zit soms ook helemaal te kijken, wat is dat nu weer.
    Wordt maar gauw weer beter, liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je moet maar niet depressief worden hoor wat anderen maken. Ik vind dat je super leuke kaartjes maakt. Het is zoals Anita al zegt, vaak vindt je ze van een ander mooier.
    En wat zeker zo belangrijk is: blijf jezelf he, je maakt kaarten die bij je passen, wat voor soort kaarten je maakt. Uitproberen is leuk, je merkt dan vanzelf of zoiets je ligt.
    Vooreerst beterschap en ik hoop weer gauw kaartjes van je te zien.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi She is brilliant !! Love all the textures ! and your acorn and tag are just so creative ! Thanks for joining us in the Totally Tilda Autumn Challenge ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great autumn card fab colours
    Thanks for entering out Totally Tilda Autumn challenge
    Hugs Susie Sugar & Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen