Pagina's

dinsdag 11 september 2012

Devil Tilda

Hmm doet bij jullie blogger ook zo raar? Hij wil niet de hele pagina weergeven, lijkt erop alsof ik de mobiele versie op mijn pc krijg ofzo. Hopelijk lukt het wel om dit berichtje te plaatsen en is morgen alles weer normaal.
Het kaartje van gisteren was en ben ik helemaal niet tevreden over. Die vandaag gelukkig wel. Ik vind dit zo'n leuke stempel, kwam hem een keer tegen op ebay en kon het niet laten lopen.
Dit kaartje doet mee met de uitdaging van de Dutch Magnolia Lovers waar ze een schets hebben waar je je aan moet houden.

Nou ik ben klaar met blogger voor vandaag ; ) Tot morgen
liefs Fenneke

3 opmerkingen:

  1. Ik vond je kaartje van gisteren ook leuk en deze is ook weer helemaal super, mooi zo dat diepe rood met zwart, hij is prachtig Fenneke.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bedenk altijd wat ik wil schrijven, en ik vind het heel mooi dat je rood hebt gebruikt. Dat zie je toch wat minder.
    Ik zag dat Anita ook zoiets geschreven had.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fenneke , wat een duivels mooi kaartje is dit ! Leuk dat zwart met rood .... En je hebt je goed aan onze sketch gehouden. Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen