Pagina's

zondag 30 september 2012

Draakje

Soms heb je van die dagen dat je zo trots op jezelf kan zijn, haha. Nou vandaag heb ik zo'n dag. Vind mijn kaartje dat ik heb gemaakt zo mooi, ben er echt trots op. Blijft nog wel even naast mijn computer staan, kan ik er af en toe naar kijken. Misschien vinden jullie het wel helemaal niets, eerlijk zeggen hoor. Van kritiek kan ik wat leren toch?
Dit is hem:

 
 
Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
 
Simon Says Stamps!: Simon Says ,,,,,, ANYTHING GOES !! :-)
TOMIC : Challenge #57 ~ No Character Stamps and Embossing Tilda's Town : Challenge #20 Choose Your Passion, CAS or Fussy and Fancy…
 
Fijne avond allemaal,
Liefs Fenneke
 


4 opmerkingen:

  1. En terecht dat je helemaal trots bent op jezelf Fenneke, ik vind hem super geworden, schitterend dat felle roze met zwart, ik vind het een toppertje geworden. Laat jij hem maar lekker staan naast je computer hoor zodat je er lekker vaak naar kan kijken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje ziet er super mooi uit.
    Je mag trots op het resultaat zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love Lilyrose! She's so cute! Thank you so much for joining us at Tilda's Town this week! Good luck and I hope to see you back Friday!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so cute! Love your Lilyrose creating! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen