Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Kerstkaart

Onder het mom van je kan niet vroeg genoeg beginnen, heb ik vandaag een kerstkaart gemaakt. lol. Af en toe nu eentje maken is leuker dan dat je straks verplicht alleen maar kerstkaarten aan het maken bent. Alleen had ik de versiersels wel een beetje te diep opgeborgen ;)
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge van Time for Magnolia:
Christmas Challenge #02 luidt:

Kerstkaart in de traditionele kleuren rood en groen

+ een Magnoliastempel





Op de eerste foto zie je de kleuren het beste, en op de tweede foto zie je hoe het kaartje staat. Ben er zelf eigenlijk wel heel tevreden over. Had vandaag eens inspiratie, en meerdere kaartjes gemaakt. Maar die zien jullie in de loop van de volgende dagen wel voorbij komen.
 
Voor nu wens ik iedereen een hele fijne avond
liefs Fenneke


7 opmerkingen:

  1. Kaartje is heel leuk. En inderdaad je kunt beter een heel jaar door kerstkaarten maken, dan op het einde van het jaar alleen maar kerstkaarten maken.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kerstkaartje prachtig geworden Fenneke, wat een leuk modelletje is dit. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart heb jij gemaakt Fenneke!
    Bedankt voor je deelname bij TFMC.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tooooo cute image my friend for these lovely cards^_^
    Have a beautiful day^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kerstkaartje Fenneke!! Mooi idee zo met die kerstboom.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen