Pagina's

zondag 8 juli 2012

Challenge #26

Aangezien het buiten weer regende, heb ik lekker kaarten gemaakt op mijn zolderkamer. Moest nog heel snel de ramen dicht doen omdat het opeens ging stortregenen.
Aangezien ik nu een paar Magnolia stempels heb, kan ik nu ook meedoen aan de challenges van The Dutch Magnolia Chickies. Challenge #26 heeft als thema: alles mag. Dus daar kan je alle kanten mee op. Ik had in mijn hoofd dat het iets met een film/fotostrip moest worden. Alleen ik had het heel leuk in mijn hoofd, maar kreeg het niet op papier zoals ik wilde. Maar dit is het uiteindelijke resultaat:



Ook wil ik graag Nelleke verwelkomen, leuk dat je ook volger bent geworden.

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er héél mooi uit Fenneke en met dit weer is kaarten maken heerlijk toch?
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gemaakt zeg, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Vooral hoe je de fimstrip hebt verwerkt.
    Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart Fenneke!
    Je idee is goed uitgewerkt!!
    Fijn dat je meedoet met DMCC
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute! thanks for sharing with us at DMCC. Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke mooie kaart ,vindt die lettertjes leuk erop
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen