Pagina's

zondag 19 mei 2013

Verjaardagsschilderijtje

Helaas heb ik de afgelopen dagen niet echt veel kunnen knutselen, had zo'n last van de fibromyalgie dat ik nu weer gestart ben met extra medicijnen (amitriptyline). Heb er eigenlijk al sinds ik terug ben uit Egypte heel erg last van, en die medicijnen hebben natuurlijk ook weer bijwerkingen dus ik slik ze liever niet. Maar ja soms moet het gewoon.

Ik heb nog wel een schilderijtje gemaakt voor de verjaardag van mijn beste vriend. Hij wilde graag geld voor zijn verjaardag en dat heb ik in een klein envelopje op het schilderijtje gedaan. Hij vond het super mooi en heeft het aan iedereen laten zien. En hij zou het zeker een mooi plaatsje in zijn huis geven.
Dit heb ik gemaakt:

 
Het moest er natuurlijk wel een beetje stoer uitzien, dus ik heb veel metaal gebruikt. Bij de bouwmarkt had ik een dunne metaalplaat gekocht, en de dikke stanzen van sizzix kunnen daar doorheen snijden. Verder zitten de Tim Holtz Stanzen Hardware Findings met echte schroeven vast. Ik heb het namelijk op een schildersdoek gemaakt, en de zijkanten zijn dan van hout en daar kan je die gewoon inschroeven.
Is weer eens wat heel anders, maar wel heel leuk om te doen.
 
Hopelijk hebben jullie allemaal wel lekker kunnen knutselen dit extra lange weekend.
Ik heb wel alle pakjes voor mijn pif gemaakt dus die zullen eerdaags wel bezorgd worden.
 
Veel liefs Fenneke
 

3 opmerkingen:

  1. Wow wat heb je een STOERE kaart voor je vriend gemaakt....ik kijk mijn ogen TOPPIE!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fenneke,

    Wauw, dit is echt wel een stoere mannenkaart. Heel knap.


    Grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Fenneke, ik vind hem super. Sterkte meis, hou je taai. Het weer werkt ook niet echt mee jammer genoeg.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen