Pagina's

zondag 2 december 2012

Paarse kerst

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie volger geworden zijn. Zal binnenkort weer een candy plaatsen om jullie te bedanken.

Vandaag een kerstkaart gemaakt in niet traditionele kerstkleuren. Dat was de uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje . Nou ik heb nog nooit een paarse kerstboom gezien ;) Tis alleen jammer dat de kleuren niet zo goed overkomen op de foto. Maar dit is mijn kaartje:

 
Met dit kaartje wil ik ook meedoen bij Kleuren met Derwent.
 


4 opmerkingen:

  1. Schitterend je kaartje Fenneke, hij is prachtig georden met hele mooie kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhh wat een schatje, leuk zeg, superz dat je meedoet bij Derwent & Prisma, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart maar er mist een kertman of sinterklaas , jammer dat je dan niet meekunt doe bij derwent enm prisma's

    BeantwoordenVerwijderen