Pagina's

zondag 18 november 2012

Happy Birthday

Hoi allemaal

Na een stuk of wat dozen ingepakt te hebben, heerlijk zitten knutselen. Soms gaat het voor geen meter en soms gaat het lekker. En vandaag ging het heel lekker ; )
Zag ook nog dat mijn kaartje kaart van de week is bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging. Is toch heel erg leuk om te lezen.
Vandaag een verjaardagskaart gemaakt naar aanleiding van een schets bij de Creatieve Zebra.

 
Ik moet toch eigenlijk vaker de embosmallen gebruiken, ik heb er een heel aantal maar eigenlijk gebruik ik ze niet zo vaak. En het is toch wel leuk.
Mijn andere kaartje die ik gemaakt heb bewaar ik voor morgen, hebben jullie dan ook wat te lezen.
Fijne avond allemaal
 
liefs Fenneke

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Fenneke, zo heerlijk in dat roze. Super. En ik had het al gezien helemaal top voor je met je kaartje van de week. Gefeliciteerd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen