Pagina's

maandag 19 november 2012

Bedankt kaartje

Zoals beloofd vandaag ook een foto van een kaartje dat ik gister heb gemaakt. Ik heb van de moeder van een collega borduurpatronen en tijdschriften gekregen omdat ze het zelf helaas niet meer kan. Zijn leuke patronen, er zat zelfs een boekje van Disney bij! Ik ben er dus echt blij mee. En daar hoort dan natuurlijk een bedankkaartje bij:

 
 
Leuk hoor die grote bloemen, alleen kreeg de kaart niet zo goed in de envelop, lol. Hopelijk vindt de moeder de kaart leuk, maar vast wel.
Dit kaartje doet mee aan de challenge bij Simon Says........ waar de challenge is Thanksgiving / Thank You ! :-). In mijn geval dus Thank you!
 
En toen ik thuis kwam las ik dat ik bij Joy!Crafts een embosmal heb gewonnen met een candy. Dat is nog eens leuk thuiskomen.
 
Fijne avond allemaal
liefs Fenneke

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig bedankkaartje heb je gemaakt Fenneke, die vindt ze zekers te weten mooi. Wat gaaf dat je gewonnen hebt bij Joy Crafts, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen