Pagina's

dinsdag 9 september 2014

Een romantische vintage kaart in pastelkleuren met afbeelding van MDesign

Hierbij mijn kaartje die ik heb gemaakt naar aanleiding van de challenge: Een romantische vintage kaart in pastelkleuren met afbeelding van MDesign van het Marianne Design Challenge Blog:

 
 
Heel andere kleur dan jullie normaal van mij gewend zijn. Het houten lijstje was eigenlijk de basis en die was in het blauw/groen, daarbij de rest erbij gezocht. En natuurlijk veel produkten van MD gebruikt: het plaatje, papier en verschillende stanzen, waaronder de nieuwe strik. Ik vind de strik zooo leuk, dat ik de grotere ook maar ga kopen denk ik ;-)
 
groetjes Fenneke

 

7 opmerkingen:

  1. Oh ik vind die heel erg leuk geworden zeg,
    mooie kleuren hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi romantisch kaartje Fenneke.
    Leuk dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Fenneke, heel mooi gedaan. Lief dat strikje hè maar ik vond persoonlijk die grote wat minder.....deze kleine is juist zo schattig en past al snel ergens op je kaart.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Fenneke,
    Ik kwam via MD op je blog terecht.. en zie dat jij ook hele mooie creaties maak. Ben je maar gelijk gaan volgen ;-)
    Prachtige vintage kaart heb je gemaakt!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt Fenneke!
    De bloemen zijn schitterend en de hartjes die je erin gestoken hebt zijn heel leuk.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen