Pagina's

maandag 28 april 2014

Kerstkaartje

Ik wilde gisteren een kaartje maken, maar had niet echt een idee of wat. Eens even kijken of er nog leuke uitdagingen waren. Bij Christmas Challenges with sketches hadden ze een leuke uitdaging met een schets. Hoefde ik zelf niet zoveel na te denken, haha.
Even zoeken in mijn kerstmandje en ik had nog een geknipt en geborduurd plaatje klaar liggen, nog even zoeken in mijn bak met restjespapier (daar heb ik echt veel te veel van, moet dat meer op gebruiken) wat schuiven en klaar was de kaart:

 

6 opmerkingen:

  1. prachtige Kerstkaart Fenneke
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kerstkaart Fenneke.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fenneke, wat een leuk kaartje!
    Helaas kan 'ie niet meedoen met de challenge bij CCWS, daar moet je namelijk een stempel(afdrukje) gebruiken.
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou fenneke met je geschuif zo heen en weer heb je er wel een prachtige kerstkaart van gemaakt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen