Pagina's

zondag 24 november 2013

Swapper Pieten Swap

Het pakje voor de Swapper Pieten Swap van de Nederlandse Swappers is aangekomen en kan ik dus laten zien op mijn blog.

Wat is de opdracht:


  • Pimp de voorletter van je swapmaatje. Dat mag van chocolade, stof, metaal, hout, gebreid, gehaakt of wat dan ook zijn. Zolang je er maar wat moois van maakt en je er je ziel en zaligheid ingooit.
  • Doe er een gedicht bij van minimaal 10 regels. Langer mag altijd.
  • Stuur dit  voor 2 december  naar je partner.
 
Ik had Hanneke Bloem als mijn swapmaatje en moest dus een letter H maken en versieren.
Ik heb een letter van vilt gemaakt en die versierd met vilten bloemen, opgevuld en dicht gemaakt met regenboogverloopgaren in festonsteek. Een labeltje met haar naam erop gemaakt en eraan gehangen. Sinterklaaskaartje gemaakt met daarin nog een label met de letter H geborduurd. Natuurlijk nog een klein kadootje en wat lekkers erbij gedaan. En een gedicht geschreven, maar dat zal ik jullie besparen ben daar niet goed in.
Zo zag het pakketje eruit:
 

 
 
Gelukkig is het allemaal weer goed aangekomen.
Als ik mijn letter heb ontvangen laat ik die natuurlijk ook zien, maar het duurt nog even tot het 5 december is.
 
liefs Fenneke
 
 

5 opmerkingen: