Pagina's

donderdag 24 januari 2013

Blauwe Tilda

Na mijn rozekaartje van gister, vandaag een blauw kaartje. Het stempeltje is in dezelfde inkleurmiddag gekleurd. Ik heb niet altijd zin om te kleuren namelijk, en als ik dan wel zin heb, dan doe ik meteen een aantal. Het nadeel daarvan is wel dat het lastiger is om er papier bij te zoeken. Maar aangezien ik meer dan genoeg papier heb, kom ik daar ook wel uit. Heb van het weekend weer leuke blokken papier gekocht bij de Action. Echt elke keer dat ik daar kom hebben ze nieuwe, moet verboden worden, want ik kan het echt niet laten liggen. Ze hebben nu ook een nieuw formaat, langwerpig (30x15 ongeveer).
Maar mijn kaartje van vandaag, is dus blauw, met een klein beetje roze. Met dit kaarje wil ik meedoen aan de challenge van de Midweek Magnolia's waar deze week alles mag.

 
Ik wens jullie allemaal een fijne avond
groetjes Fenneke

1 opmerking:

  1. Wat is die weer mooi geworden Fenneke, ik vind hem prachtig. Was laatst ook een keer bij de Action in Aalsmeer maar vond het toen zo jammer dat het zo smal papier was, dus deze maten klinken als muziek in mijn oren.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen