Pagina's

maandag 15 oktober 2012

Magnolia Down Under Challenge #168 Shaker Card

En dan nu mijn mooiste kaart vind ik zelf. Deze moest dus nog even droger voordat ik hem helemaal af kon maken.
Bij de Magnolia Down Under hebben ze dus een super leuke challenge; een shaker kaart. Gelukkig had ik paar dagen geleden al geoefend en wist ik hoe ik het niet en beter moest doen, haha.
Vond het echt zo leuk om te maken, dat er snel meer zullen gaan volgen.
Dit is dus mijn kaartje:

 
Vinden jullie het geen schatje? Ik vind het zoooo leuk geworden, dus hij blijft nog even naast mijn computer pronken.
Fijne avond allemaal weer,
liefs Fenneke

4 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een schatje Fenneke, helemaal super, daar mag je trots op zijn. Weet je zat nog even na te denken over de scrapboeken die je had gevonden bij de Kringloop, was dat bij Ceres, want heb in het voorjaar mijn zolder opgeruimd en volgens mij heb ik toen dozen vol weggebracht naar Ceres met leesboeken maar ook volgens mij mijn scrapboekjes daar ik geen scrapboeken meer maak, misschien zijn dat ze wel. Zal wel een stunt zijn hahaha.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi
    Your card is so sweet! Love all the small hearts you have added. Thanks for playing along with us at MDUC this week.
    Hug, Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a pretty card!!! Love the hearts you have used for your shaker!!

    Thanks for playing with us at MDUC this week.
    hugs.....

    BeantwoordenVerwijderen