Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

De eerste kaarten



De eerste kaarten


Met kerst 2011 ben ik begonnen met kaarten maken. Ik had namelijk de basisdingen kado gekregen, zoals een schaartje, prikpen, papier, kaarten en een boekje om piramidekaarten te maken.
Dezelfde avond ben ik samen met een vriend begonnen te knippen. Ik had nog wel wat versierseltjes liggen die ik ook met borduren gebruik, en wat plakkers. Het resultaat kan je hierboven zien.
Ik was meteen verslaafd. In de weken die volgde heb ik mijn assortiment enorm uitgebreid.Wat begon met een goede snijmachine, eindigde met het kopen van iemands hele verzameling omdat die ermee stopte. Ook ben ik erg blij met mijn big shot en de vele stansen die ik inmiddels verzameld heb. En nu nog koop ik veel te veel (is vast herkenbaar) en past het niet meer in mijn hobbykamer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten